Niin että jos ( KUN) onnistun tässä urakassa..

No siis Jospa painaisin vain kaksinumeroisen luvun on kyllä vaihtunut nyt Jospa painaisin 80kg ajatukseen.

Pakko sanoa, että hirvittää toisaalta sekin, miltä sitten näyttäisin. Eihän vuosikymmeniä venynyt nahka palaudu.. Iho roikkuisi kaikkialla.  Tapasin nimittäin tätini, joka on parin vuoden aikana myös pienentynyt puoleen entisestään. Ja raaka totuus: kaikki roikkuu.. TIETYSTI kuusikymppinen roikkuu vielä enemmän mutta kyllä minä hänessä taisin tulevaisuuteni nähdä.

Tietysti rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta en tosiaan pysty kuvittelemaan että maksaisin vähintään 5000 e nahkani kiristämisestä.. eikä minulla tuollaisia rahoja ylimäärää edes pyöri. Enkä muutenkaan varsinaisesti ole innostunut leikkauksista.

Olenpas minä nyt ollut viime aikoina negatiivinen näissä kirjoituksissa..  tänne vaan tulee pohdittua niitä huonoja asioita, ja purettua pahaa mieltä muutenkin.

 

Onhan se toki niin että liian suuri nahka ei sitten rasita kuitenkaan elimistöä :-)

 

Toinen asia sitten vaatteet.. olisipa se toisaalta kummallista että voisinkin vaikka Kappahlissa kiertää koko myymälän. Ettei tarvisi suoraan suunnistaa sinne XLNT osastolle. Sinänsa hirmu kiva että sellainen mallisto ON.. Nuorena tyttönä kun jouduin etsimään vaatteeni tätimallistoista. Ja oli tosi iloinen kun joskus löytyi farkut.. Ylioppilasvaatteetikin olivat tätimallistoa. Olisin halunnut silloin ah-niin-muodikkaan kukkamekon, mutta enpä saanut yhtäkään mahtumaan päälleni :-/. Silloin ei ollut XLNT, Great Girls tai Generous-mallistoja.

Miksi noiden mallistojen nimessä pitää olla tuo viittaus kokoon? Ei kai tavallisissa mallistoissakaan ole nimiä  vaikka " Skinny and bony" tai "Super Slim"..

En muuten ole täysin selvillä mitä kokoa olen..  eri mallistoissa ja eri vaatteidenkin kesken on vaihtelua. Tuommoinen 52-56 kai tällä hetkellä..  ja sitten kun olen mallia omena, niin housuissa vyötäröstä sopivat on järkyttävän väljät reisistä. Raskauden jälkeen kun olin vähän aikaa pienempi, tuossa sadan kilon kieppeillä, parhaiten minulle istuivat odotushousut.

Onneksi Reductillit taitavat sopia minulle. Teho tuntuu vieläkin, kohta 5 viikkoa täynnä. Sivuoireita ei ole.

Toisilla kuuluu teho loppuvan parinkin viikon jälkeen..  TOSIN minullehan kirjoitettiin suoraan 15mg.

Lauantaita!