Animations - frog1

Hyvin menee :-) 

Epävirallinen tulos nyt 4pv, -2,5kg. Nälkä ei ole tullut, pikemminkin olen kellosta katsonut että jaahas, pitäis jotain syödä.. Ja syömättä jättäminen on liiankin helppoa, eli nyt pitäisi kaloreita laskea sen takia, että niitä tulisi tarpeeksi.

Ainut sivuoire on kurkun/suun kuivuminen, mutta ei sekään mitenkään häiritsevästi. Olen herännyt aikaisemmin aamulla, sängystä nouseminen on helpompaa.Keskimäärin olen paremmalla tuulella ja ärisen lapsille paljon vähemmän.

Viikon alussa saa kysellä verikokeiden tuloksia, mutta tuskin minulla hypotyreoosia on koska kerran Reductil heti tehoaa.. olin ilmeisesti sokea syömisilleni, ja varmaan olin saanut aineenvaihduntani hidastumaan täysin väärillä syömätavoilla ( tyypillisenä päivänä elin kahvilla puoleen päivään, ja illalla alkoi varsinainen syöminen). Verensokeritulos jännittää enemmän...

Huomenna pitäisi leipoa pullaa, laskiaispullia varten. Sittenhän se varsinaisesti sitten punnitaan se meikäläisen kantti...